mandag den 19. september 2011

orkideer i plantecentrene..

skulle hente oget spaghnum og krukker i dag - og stor var min forbavselse og glæde da jeg oplevede at alle de 3 centre jeg besøgte havde smukke lækre orkideer ...
første sted fandt jeg de krukker jeg skulle have, men ingen vækstpære m.m., så jeg måtte videre, men ih hvor havde de mange lækre orkideer - ville ikke have købt nogle, men tilfældigvis havde de en tilbudspakke stående - 3 kalanchoe og en Cambriaorkide hhv. 39 x3 + 119 og altsammen til kr. 50,- så det kunne jeg ikke modstå
2 sted havde de ikke nogen af det jeg skulle have, men  en ualmindelig smuk mørk, næsten sort phalanopsis - købte ikke nogen..hmmm..
3 sted havde de spaghnummen og der faldt jeg for de 2 små cattleyae´s og en falsk tillandsia ( har ikke hørt dette navn før, så den skal lige slås op...
jeg har flere gange været rund og spørge om de dog aldrig havde orkideer i handlen, men der var mange undskyldninger. men nu har et virket.
jeg skal til orkidemøde i den lokale på søndag, så jeg skal jo gemme mine lommepenge til alle de fristelser der er der !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar